26 July 2013

Selamat Menghayati Bulan Ramadhan

Dah 17 Ramadhan. Ramadhan paling sunyi sebab duk sahur, buka hanya berteman TV. Ramadhan paling penat sebab kalau shift petang selalu buka air je. Dah siap pass report atau yakni dah sampai rumah pukul 10malam tu baru ler berbuka makan nasi. sodih tak dongar cite den? kahkah

Tapi overall aku happy. Hayatilah fara. Mungkin Ramadhan terakhir untuk kau kan? Eh, lupa. Ada gak part yang happy bulan Ramadhan ni. Dah 2 kali berbuka kat luar bersama kawankawan masuk air aku. ha-ha

bersama Puan Cindy Ong. berbuka rumah abang iparnya. convert. fahamfaham la kan. tapi best. buka mata aku sikit. selalu berbuka dengan yang genuine Islam je. yang seorang lagi tu Cik Teh Soo On. she's a chindian. berbuka iyeiye macam puasa je diorang ni. ha-ha

ni berbuka rumah Kak Dayah kat Gombak. the journey was hilarious. ha-ha macammacam jadi. again with cindy,huda dan yang tudung biru paling gelojoh tu ain. they made my day. truly!

dan counting my days. betul ke apa yang aku akan buat ni? did i matured enough? dah sedia ke aku? did i push my family too much? omg omg migrain la kalau fikir banyak kali. just pray .


No comments: