29 April 2014

Mungkin jodoh kami pada waktu yang sama, cuma berbeza tempat dan pasangan. A bit meroyan bila stalk Fb cwaq, dapat tahu yang dia juga akan naik pelamin 1 Jun ni. And all the flash back started again. Gatal sangat menstalk orang, kan dah meroyan sorang.

Syukur, cepat-cepat ingat yang aku sekarang dah bahagia. Dah janji dengan waled, yang aku akan lupakan hal lepas.

Kami ada bergaduh manja lately. Dia selalu tanya aku, bila kami mula kenal? bila kami start declare? ingat tak dulu apa yang aku pernah buat kat dia? Ingat tak KFC Balok, dan kejadian yang terjadi kat situ? Ingat tak first hotel yang dia book kan untuk aku?

Arghh...tension. sebab kebanyakkannya aku tak dapat nak jawab. i'm not sure. mungkin sebab hal ni dah 5 tahun berlalu. atau mungkin masa tu aku masih bergelumang dengan hal-hal tentang dia. dah, cukup la tu.

lagi 32 hari menuju hari bahagia kami. serabut sebab semua nampak kabur lagi. susahnya la kalau parents jauh ni. cepat-cpeat la majlis ni selesai. boleh rileks berhoneymoon dengan waled. ehem..gedik.

No comments: