20 March 2015

.Last Night.

Dah pukul 5am. Beri ruang untuk kawan-kawan lain untuk meletakkan kepala. Asyik-asyik aku je yang bedengkur. Haha

Nothing much to say. Pagi ni, InsyaAllah akan dijemput waled dan terus ke Gambang Waterpark. Again. Lawatan ke-tiga dah. Dah tak excited. Werkk...

Pagi ini jugak, Insyaallah abah akan sign surat agreement dengan maybank. Tak sabar rasanya nak tunggu kelahiran kura-kura aku.

Tak sabar jugak tunggu kepulangan note 4 aku. Lenovo ni makin lama makin mencabar tahap kesabaran. aish... Ermm...aku rasa paling cepat pun mungkin minggu depan.

So, next week kinda interesting. Mungkin pelangi dah tiba selepas segala macam ribut petir aku lalui 2minggu lepas.

Dan bila lah nak datang wahyu pada aku untuk pergi buat check-up. 3bulan tak period. Upt - plak.

ok. till next review.

No comments: