16 March 2013

Genap 7 Bulan

Dan aku lepaskan dia.

Pulang dari Kemaman lepas buat aku berfikir. Betapa besar pengorbanan waled pada aku. Betapa jahat aku pada waled. Betapa tak layaknya Shah untuk terima penghinaan ini dari aku. Dia seorang yang baik, biarlah masa yang ada ni dia cari siapa tulang rusuk yang telah ditakdirkan untuk dia. Bukan buang masa, temankan aku yang hanya perlukan kawan untuk berlibur saja.

Rasa bersalah sangat. To both. Shah dan waled. Tekad aku, lepas ni jangan adakan sebarang hubungan serius dengan mana-mana lelaki. biarlah berkawan saja. Biarlah suami aku nanti waled,insyaallah. Dia dah cukup perfect untuk aku. Moga tekad aku ni kekal dan tetap. Jangan berubah hati lagi wahai hati. Cukuplah melukan hati-hati orang menyanyangi kau.

Terluka sangat hati aku melihat wajah sedih dan sayu suara Shah semalam saat dia datang memutuskan hubungan. Segala barang dia pulang. Baju. Kalung hari jadi. erm..things yang aku beri dengan seikhlas hati. Tapi tak pe la. Apalah sangat sakit hati aku ni dengan racaunya jiwa nya sekarang atas perbuatan aku selama 7bulan aku menipu dia.

Semoga Tuhan cepat beri peganti yang selayaknya untuk dia. Jangan biar dia sendiri dengan begitu lama lagi. Amin..

No comments: