12 November 2013

Wedding Fatin di Kulim,Kedah.

the main agenda was atthending my ex wardmate wedding. then meleret-leret la ke tempat lain. ala, lagipun lepas ni susah dah nak keluar together macam ni. nurse kan payah nak cuti same2 on the same day.
 
so,i was the driver for the 3days pergi dan balik dari kuala lumpur ke kedah. ohsem kan anak dara cik roslan ni. fikir2 balik macam tak percaya je.ha-ha
 
 the first 1 hour. ambik family cik ain dekat IJN,KL.
 
sampai kuala langsar around 8-9 malam. bermalam ni rumah besar ain. memang besar ok. boleh main badminton dalam rumah kot. keesokkan nyer siap2 gerak awal sebab nak fetch cik azira dekat bukit merah. semua lokasi ni aku cari arah guna gps tablet aku je. ha-ha sempoi!
 
then...taraaa....touch down kulim lepas beberapa sesi gaduh2 dan cakar manja dalam kereta sebab sesat. ain degil sangat. xmau percaya kata tablet aku.
 
 perantin of the day
 
 ek,sakit pinggang.haha pun boleh.
 
 cubaan buat aksi manja..
 
 the diktator.
 
 again.
 
 YB sampaikan hadiah. budget..haha
 
 kami staff nurse general ward b yang tahan maki.
 
 miss you all lah
 
 lee, ain, azira
 
 cantikkan doorgiftnyer..
 
lepas habis melantak, shoot balik bukit merah. musim raya masa tu,sambung raya rumah azira. laksa terbaek. bukti, tu perot buncit ain...
 

 luarannya kami gini.
 
tapi dalamnye... 
 
sampai balik kat kuala kangsar dalam pukul 5 petang. paksa2 ain bawak kami ke ulu kenas. cantik,terbaek. sayangnya, hujan. tak dapat mandi sebab takut air deras. bergambar je la nampaknya.
 
arrived. 
 
 kesayangan saya.
 
 dalam bag ada mercun.weee....
 
malamnya family ain ada buat BBQ tapi dekat rumah neneknya. pergila jugak,makan sedap tu.
 
 anak dara hot
 
esoknya pagi2 buta aku duk kejut diorang. nak g jugak berendam. accomplish! yey!
 
 cuba tengok betul2.diorang kata ada imej entiti sebelah aku tu.
 
 mula2 je takut2 sebab sejuk...
 
 sarangae!
 
buah tangan dari kuala kangsar. keychain aku dan labu sayung(xde pic.)


No comments: